غذاهایی که هرگز فاسد نخواهند شد

 

کشف شده توسط حادثه،به طور طبیعی اتفاق می افتد و نگهدارنده bisin را می توان به مواد غذایی ما تزریق به محض بلند شدن انگشت شست از تنظیم کننده . و سپس، می شود، نیازی به انداختن مواد غذایی ، به عنوان نگهداری شده است سال های طولانی مدت وجود دارد.

به نظر می رسد ترسناک مسائل و دقیقا مخالف انقلاب آلی است که از طریق سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی در نوردید. در حال حاضر ثبت اختراع ، Bisin های میکروبیولوژی در دانشگاه مینه سوتا کشف شد ، و ظاهرا امن به مصرف است . بر خلاف که هفتهای گلدان از ماست که شده رفتن آبی در گوشه ای از یخچال شما . اما اگر bisin واقعادر آینده در شکم ما! ، پس از آن هیچ ترس از خوردن غذا است که عمر مفید آن تمام شده وجود دارد، آن را به عنوان بنا به گزارش ها از باکتری ها را می کشد و مانع از اشریشیا کلی، سالمونلا و لیستریا از رشد .

این می تواند خبر خوبی برای زنان باردار و نوزادان ، به عنوان لیستریا ، در حالی که نادر است، به خصوص با حدود 500 نفر در هر سال در حال مرگ در ایالات متحده به تنهایی کشنده باشد. موجود در لبنیات و محصولات گوشت ، آن را نیز یکی از دلایل زنان باردار گفت: برای جلوگیری از خوردن پنیر نرم .

دلایل آشکار که چرا این ماده نگهدارنده برای تلفن های موبایل بسیار جذاب وجود دارد. ما می خواهم که برای خرید مواد غذایی کمتر ، در نتیجه صرفه جویی در پول ، و خطر ابتلا به بیماری های پیمانکاری خواهد بود کاهش . اما چرا آن را به من ترک احساس سرد شود؟ هیچ چیز ضربان مواد غذایی تازه ، و من شک هر کسی قادر خواهد بود تا بیش از بلوک های روانی از نوشیدن شیر است که در یخچال به مدت سه ماه بوده است دریافت کنید. اما آن را به عنوان انتظار می رود که به صورت تجاری توسط سازندگان مواد غذایی در سه سال آینده مورد استفاده قرار گیرد ، ما مقدار زیادی از زمان به کار تا طعم مواد غذایی مصنوعی کردم ، گمان می کنم

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, | 23:48 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت